No nytpä löysin jotain mielenkiintoista, josta oli pakko oikein tännekin kirjottaa! Ostin, siis huom. OSTIN (en siis saanut ilmaiseksi mitään markkinoinninedistämis lahjuksia ym.) vanhalta koulukamultani paketin boby wrappeja eli suomeksi sanottuna siis vartalokääreitä. Hinta paketille eli yhdelle kuurille oli aika suolainen eli 120e, mutta näin jälkeenpäin kun tuloksia tarkastelen ei harmita yhtään tuo rahanmeno!!

Kyseessä siis oli wrappi, joka laitetaan kropan ongelmakohtaan (itse laitoin siis mahaan) 45 minuutin ajaksi, samalla juodaan runsaasti vettä ja tämän jälkeen pitäisi tapahtua ihmeitä... No ihmeitä ei heti ainakaan minulla tapahtunut, mutta parin päivän päästä oli kyllä muutama sentti lähtenyt. Myyjä kehotti minua ottamaan pari valokuvaa ja niinhän minä teinkin ja niistä ero kyllä aikaisempaan jo huomasikin.

Käytin yhteensä siis 4 wrappia kolmen päivän välein ja täytyy kyllä sanoa, että aika huimat olivat tulokset. Muuten en elämäntapojani muuttanut. Liikuin ja söin samaan tapaan kuin aiemminkin ja tulipa välissä juhlittua yhdet synttärikemutkin.

Rohkenen laittaa tähän kuvia minusta ennen wrap-kuuria ja sen jälkeen:

3%20wrap.jpg

Siinä ne nyt ovat, koko kansan nähtävillä (astuin ehkä pienesti ulos mukavuusalueeltani). No joka tapauksessa, vyötäröltäni lähti yhteensä 12,5 senttiä!! Siis reippaassa kahdessa viikossa, tekemättä mitään!! En varmaankaan uskoisi jos tämä olisi jonkun muun kirjoittama teksti, mutta ihmeitä tapahtui vanhalle skeptikollekin..

Nämä tulokset koettuani soitin myyjälle ja pyysin häntä kirjaamaan minut kanta-asiakkaasi (saan tilata tuotteita sitten vähän halvemmalla). Seuraavaksi aion pistää siis perspuolen ja reidet siihen kuntoon, että kehtaan (ehkäpä) kesällä rannallekin mennä.  Sikäli mikäli uskaltaudun, voin parin kuukauden päästä näyttää niistäkin tuloksista kuvia :P

Älkää kyselkö mitä näissä wrapeissa on ja miksi ne tehoavat. Minä en tiedä, eikä minua oikeastaan kiinnostakaan, minä halusin vaan tuloksia ja niitä sain!!

Sain luvan myyjältä linkittää hänen sivustonsa tähän, häneltä varmasti saatte enemmän tietoja vaikuttavista aineista ym. Mutta minä jään odottelemaan postipoikaa ja seuraavaa wrappi-pakettia ;)

Lisätietoja;

 http://www.johannaitworks.myitworks.com