Tällä kertaa sain Buzzadorilta testattavaksi Viledan erilaisia hankaussieniä ja yllätyin kyllä aika positiivisesti!

 

Minulla on noin neljä vuotta vanha uuni, johon on ajan saatossa pinttynyt ties mitä likaa. olen yrittäny sitä aina välillä puhdistaa kaikennäköisillä myrkyillä ja erilaisilla sienillä/terasvilloilla, tuloksetta. Testasin sitten yksi ilta tässä tuota viledan teräsvillasientä, johan rupesi lika irtoamaan ja vielä ilman mitään puhdistusaineita. Jatkoin iltamyöhään ihan innoissani uunin putsausta, en voinut lopettaa hommaa kesken kun se kerrankin näytti tuottavan tulosta!

Olen tähän asti kaupassa vähän pihistellyt puhdistustarvikkeiden kanssa. Olen aina ajatellut, että esin puhdistussienissähän kyse on kuitenkin samasta tavarasta, nimi päällä vaan muuttuu ja samalla hinta tuplaantuu. Mutta joudun nyt kyllä osittain muuttamaan näkemystäni. Tuo viledan terässieni ei kulunut yhtään kun jynssäsin uuniani. Yleensä tässä vaiheessa puhdistusta olen saanut törsättyä ainakin puolipakettia tavanomaista teräsvillaa...

Soitin heti äidillenikin (joka oli aikeissa putsata vanhan kaasugrillin), että älä vaan osta sitä perinteistä PataPataa, vaan saat tämän minun terässieneni, niin säästyy rahat ja varsinkin hermot! Ja ihan oikeasti, se vanha eritääin kuppailen grillikin tuli siedettävän näköiseksi tai ainakin sen verran puhtaaksi, että uskaltaa makkarat sillä paistaa...